Sunday, May 15, 2011

As Salam...

alamak..bosannye dua tiga hari nie....xde orang plak kat umah...sorang mber da blik kg..sorang lagi sibuk syif keje...double syif je memanjang...aku plak..haha3, xthu nk bt ape kat umah nie...nk kuar...ermmm
xde teman plak...smlam smpat jgak la melepaskan tension gie tengok KONGSI ngan mber keje...

tambah2 bengang plak bila astro xleh tgok, sial btol la management apartment nie...suke2 ati je nk cabut astro umah aku...klu ye pun kmi slap pasang dekoder, at least bagi la notis dulu...xpayah nk ambik tindakan trburu2 nk cabut....mmg aku hangin btoi....da pegi sound da kat diorang...alasannye simple...diorang da ketuk pintu rumah, tp xde jawapan....isshh, bgap btol la mamat nie....dia ingat kami goyang kaki kat umah tiap2 ari...woi, orang gie keje la...yg ko bengap p ketuk time org keje apsal....bribu kali ko ketuk pun xkan ade jawapan...setakat technician xpayah la nk blagak sgat....

ermm...masalah2...huhu
duk umah nie nk bt ape ntah...on9 je memanjang, makan tido...
bosan gle...nk je ak jalan2 kl, tp gle ape jalan sorang2...
kawan bkan xde kat kl nie..rmai la jgak...tp ak xamek port sgat , smua cm bz gle kot...
da bosan rsenye melalui rutin harian yg same je...isnin ke jumaat keje, ptg gie training bola, malam plak ad sleep stdy....wei bosannye cmni...haha3...
aku nk je khidupan cm kat kolej dlu....memanjang je njoy....kawan pun ramai...xsunyi
tp sekarang....ahhh3, tension aku hari2...

kat tempat keje pun xkurang jgak masalahnye...
btol jgak ckp senior aku dulu..."ko pegi mane2 pun xkan lari dari orang2 yg hipokrit"
ish3....rmai tol ak jmpe...tp ak cuba menilai ape yg aku lihat, dgar dan rasai....
memang manusia nie byak kelemahan...cuma antara kite sedar atau x je...
huhu3...peace to all yeaaa...

ape2 pun...kehidupan nie banyak mengajar kite erti hidup yg sebenar..
x seindah yg di sangkakan....
aku rindu all my fren...

HANYA NAKAL TAK BERERTI KITE JAHAT..

3 comments:

Anonymous said...

btoi tu memang ramai y hikpokrit lam dunia ni kat mne2 pon ada..hati2 jek..

bsan tuh meh la amik saya bawak jenjalan gak,hehe2..sy pon cti weekend ape..:p

Madi Nakal said...

ok awk..ade mse sye jmput awk..kte g jalan2...no prob la...

Anonymous said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...