Thursday, March 10, 2011

PUSAT TIBI NEGARA...

As salam...

Penempatan ku  yang kedua...
pusat tibi negara....
kl.....

haha3...agak gembira
tp dalam pada itu aku juga nerves nie....
cmne la aku nk hdapan ngan tmpat keje baru...
mcam mana mx diorang kat sane....
semua tu bermain di fikiran aku...

isshhhh....xtdo mlm aku dibuatnye
aku harap ade partner kat sane nt...
sbb dgr khabarnye aku sorg je dapat sne...
haiyya....makin cuak la aku dibuatnye
pape pun...21 mac nie aku gie lapor diri...

harap2 aku diberkati ditempat baru nt...
amin..

4 comments:

Anonymous said...

waaaah....jd org k.l la awk nanti.:)
papepon tahniah er..do da besh!..
nape awk sorang jek tercampak kat sane?...y len dpt mner?

Madi Nakal said...

rmai dapat hkl....lps tu blik bgri msing2 pun rmai

Anonymous said...

xpe la merantau la muda2 ni kan..:)

Madi Nakal said...

awk dapat keje lom??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...