Friday, February 18, 2011

As Salam...

Semoga semua dalam keadaan baik hendaknya...ape ek entry aku nk tulis kali nie, sbenarnye banyak idea tp nk luah
so...entry nie saje2 aku coret utk aku berceloteh tanpa hala tujunye...sbb da lame xtulis entry,
sebenarnye dalam aku menulis entry ini, jiwa aku sememangnye berserabut...macam2 dalam pikiran
tension..rindu..nerves...marah...
ahh.....tp aku cuba pendamkan semua perasaan itu...
klu aku iktkan sgt nt mesti aku jd PSY plak...so, di sebalik semua perasaan yg bercampur baur tu, aku seadanye cuba dengan ikhlasnye melontarkan senyuman pade semua...layan lagu lagi best kan

sejenak aku termenung...selalu meningatkan kenangan lampau
knape la ake nk tacing2 plak nie ek....mgkin sebab di waktu ini tiada kegembiraan dalam jiwa aku...
aku rindu pade kwan2 aku...yg dulu2, best nye klu mase itu dapat diundurkan semula
to all my fren...nazer, faz, kirin, gee, aku rindu korang semua...
and xlupa pade my ex...tibe2 aku rindu padamu, wlaupun awk da jadi milik some one
aku doakan awk bahagia....my family, rindu n sayang sgat2

kawan2 di fb...seny, elis ...love u ols so much...
so nice to know u all....

hanya nakal...xbererti kite jahat...

9 comments:

Anonymous said...

:)
setiap kali bce entry dr awk mesti saya tersenyum..

biase la tu kekadang perasaan ni mesti dtng kan..ermm..

Madi Nakal said...

tq senydream.....awk mmg nice person

Anonymous said...

ngeh..ngeh..nice la sangat:p

G La Vie said...

Harloww.... windu kt G kew... very da touching haa. BY da wy, come la kt KL....... :D

Madi Nakal said...

seny....u r nice one la
n elis...sweet gurl

G...nt kte plan nex
mizz u..

Anonymous said...

:)
papepon thanks..elis mybe xbce lg kot tntang ni coz dye xder komen pape lgi coz dye bru pindh duk umah sewa len kwan dye y gne p1 max tu dh x duk skali dh ngan dye jd xleh la dye online skrg mlainkan blik umah nnti..bru msuk sem sbuk la sket..:)

Unknown said...

tq madi.....
:)
sweet lh sgt...hahahahaahaa...

Madi Nakal said...

elis...mmg sweet tau

Anonymous said...

hahahahahahaaaa...sy mmg sweet pn..kehkehkehkehkeh....
perasan sudaaa...~~lalalalalalaa~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...